Thursday 5 May 2011

bgn pagi gosok gigi

Selamat Pagi Selamat Sore pade semua!!!

Mrang prapu!! cis bedebah!! minta sorry byk2 people of the world (P.O.T.W atau pot-w) kalau pagi pagi ini saye dlm kemarahan...

ape tidak...? pagi pagi gua bangun and mau gosok gigi, gua tercheck blog gua, gua ternampak sesuatu!

POT-W bertanya ramai-ramai : "Nampak ape encik Smear T???!!"

gua ternampak comment seseorang insan yg hanya ingin dipanggil "chelmanu2" telah mengkommen buruk terhadap liverpool fans!! seperti Ajis Sattar telah mengatakan di dlm lakonan seninya Bujang Lapok, "ini tak boleh jadi man! ini mesti kene bedal man!" cis bedebah, keju terbelah! seperti pisahnye langit dan bumi, sama juga Liverpool Fans dgn Non-Liverpool fans....

tetapi apekan daya, badan tak kuasa. memang betul hati ini diisi dgn penuh kemarahan dan api yg bergelogak terbakar seperti lighter "Cricket" yg hanya 50sen kalau beli di msia, gua tetap rilek!! jiwa gua rilek seperti jiwa dan philosophy band terkenal di Singapura, "M.B.R" (Mat Banyak Rilek). di pagi yg indah dgn suasana angin dingin bersepoi sepoi berkucup di pipi gua ini, gua rase gua harus bykkan mempraktikkan ilmu "rilek" ini. kerana dgn ilmu Rilek inilah akan gua bina mahligai di dunia ini.

Jadi marilah kite semua Rilek dan berdamai...! alangkah indahnye jikalau satu dunia ini Liverpool fan.. tetapi gua tahu, bak kate omputih, "the world is not perfect!"

So i guess, thank you very much for the time POT-W. so who is this Chelmanu2??? i do not know... i hope that someday he will come to his senses and rilek.... btw Siapa gerangan??

Sampai sini aje lah segment"bgn pagi gosok gigi" ini. HARAP MAKLUM, HARAP ENJOY dan Nantikanlah!!!

2 comments:

  1. MUAHAHAHAHAHA!!! Siape lagi yang berani memperli Mr Smear?!!!

    Susah payah nak register untuk tinggalkan komen... Ceh! Anyway, congrats. Sekarang ade tempat untuk anda bla bla... Dan ade tempat for me to meng-komen! Hehehehe

    ReplyDelete
  2. argh!!! siapakah gerangan???!!! ini tidak adil!! susah utk Smear T memperli kau balik wahai makluk yg bernama chelmanu2!! Bahasa menentukan Bangsa tau...!

    ReplyDelete