Thursday 16 June 2011

bgn pagi gosok gigi (6)



Eh ape ni?!!


Aku senyum bukan kerana nama
pagi pagi buat gua fed up ah!! dah lah sejuk menggigil gua... teringat gua dulu time time kat hutan Taiwan kat bukit objective "Liverpool", tgk gambar sebelah tu tersenge-senge. dah lah hujan bertubi-tubi, angin dingin bersepoi-sepoi, bergolek-golek di tanah liat tanah pusaka Encik Lim, malam pulak scary like a G-six, bangun pagi whoosh...! sejuk beb, gua cakap lu.... gua igt that time gua kat Russia lah beb...

Tapi Pot-W, i hope u dont angry lah... Mr. Smear T not angry at you all.. He just fed up lah... you know lah. its just one of those days...

gua bukan ape kawan kawan..... gua bangun, gua found out yang kain pelekat gua punye bunga sudah hancur lah.. gua semalam malam gua dah lah ikat nice nice like a G-six macam legend kite P.Ramlee. Bunga die pun sudah cantik... sakali bangun pagi semua telah hancur... whatda man..?? itu baru satu kawan kawan... lagi satu pulak gua punye stokin tido pulak satu kat tingkap, lagi satu dekat atas kipas... whatda man...?? gua hairan macam haiwan lah.... gua tau gua tido lasak beb, kate rock! tapi takkan lah sampai melampaui batas?? Sesungguhnye Nenekku tidak suka dengan orang yang melampaui batas, apatah lagi dengan orang yang berhidup malas. Tapi what can gua buat beb? gua unconscious! not gua's fault. Rilek tetap Rilek beb! sorry nek!

Today segmen ni tak banyak bende yang gua mau say lah... gua cume frust aje lah... fed up sikit je lah...

cuma gua harap, suatu hari nanti, pastikan bercahaya. Pintu akan terbuka, kita langkah bersama!!!

ok chiao! jgn lupe hello hello!!

NANTIKANLAH!

11 comments:

  1. lah..jodoh kan di tangan tuhan. mana tau, jodohmu lagi cun melecun dari Natalie Portman or Jessica Alba.

    anyway samir, your blog is my destressor. Your merepekness is very appreciated!

    ReplyDelete
  2. haha!! thank you Lisa! no hal ah...! please keep your comments coming...! comments are good to give me ideas on the next segment??

    si Chelmanu2 tu terus menghilangkan diri sey.. eksyen betul!! ckp dgn die lain kali jgn karaoke byk sgt!! sampai nak type pun nanti lupe!

    anyways, say Hi to all Singaporeans for me! make sure yg nyonya2 kat bawah blok petik ekor tauge tu ckp Hi balik for me!!

    ReplyDelete
  3. Mir!!! Jangan ckp nonya kat bawak blok- apek kat kedai kopi n mamak kat lil india pun kirim salam kat kau. Haha.

    ReplyDelete
  4. Chelmanu2 gie rdtrip balik on Sat night...

    ReplyDelete
  5. wa'alaikumsalam...! may God give you peace and tranquillity!!

    eh raf, bawak balik roti naan kat kedai sebelah Mustaffa Centre tu boleh tak?? kempunan aku beb...

    eh bile kau balik? form noddy ngan aku, tapi belum aku transfer... sorry beb

    ReplyDelete
  6. Haha!! Roti Boyan aku bawak sekali ah. Monday sampai la. Terima kasih Samir for getting the paper. Nanti aku balik i will hv to do the paper work.

    ReplyDelete
  7. ok raf, no hal... ape ape picit send je.... aku rase nanti wantaro amik kau lah... aku contact die lah, aku kene tolong angkat barang zaza lah...

    ReplyDelete
  8. Salam....

    Allo allo dude... alamak, kalau nak post komen mesti ade problem.. kalau tak suke cakap ah (talking to the server, you jangan terase ah)...

    Dude (mat), oh hari tu panggil mat, marah seh sampai bole kene jual.. abih sekarang dah ade ROK for Mat-mat... ape nie.. double standard ah... huh!

    Abih kan, kalau malas bawak kamere, hp takde kamere ke? Ataupun suruhlah kawan-kawan yang ade ipongpor (iphone 4) tu tolong ambikkan gambar... ish... sungguh lazy...

    By the way kan, our under 15 and 16 boys masuk semis in the Lion City Cup seh! Ade harapan anak-anak watan S'pura kan kan kan? Happy seh... Hopefully they'll go all the way! Bole buat "----- wave". Dah tak bole panggil kallang wave... "Jalan Besar wave" macam too long ah...

    Ambik gambar replacement Liza lah... nak tengok... Mesti cun melecun kan? Mentang-mentang ade yang baru, nak sorok, tak nak kenalkan...

    Wassalam,
    chelmanu2

    ReplyDelete
  9. wahai chelmanu2!! setelah lama menghilangkan diri, anda telah datang dengan seribu kata kata yg merupakan alasan semata mata...!

    andaikata langit tidak bertemu dengan bumi, sama juga talipon bimbit digunakan sebagai kamera!! Bidaah dlm sisi technology! dan juga Bukankah melayu itu lazy..? jadi memanglah seharusnya Mr. Smear T lazy...

    Tahniah kpd pemain bola budak kecik...! hehe... tapi jgn lupe kata kata Da Doc ini, "Stay In School, Dont be A Fool!"

    Eliza punye replacement memang cun abis!! die pun tinggal berhampiran dengan Mr. Smear T... hehe.. nak amik gambar tak boleh... she thinks it is not a good idea lah.. susah betul... eksyen! menyampah!

    sekian, Nantikanlah! ape ape picit send!

    ReplyDelete
  10. anwar al basri29 June 2011 at 22:44

    macam senyap jer blog ni...biaser la melayu....

    ReplyDelete
  11. eh Anwar, baby... sorry lah... gua internet down lah kat sini... landlord pun dol tak nak increase quota... lagi pun no time to update lah... nantilah beb...

    memang aku melayu!!!

    Nantikanlah!

    ReplyDelete